LIEEYA BYTAR SIGNATUR FÖR SISTA GÅNGEN!


För inte alls längesedan berättade jag att jag (Lieeya) hade bytat signatur på sin senaste teckning och skulle även för det på de andra teckningarna eftersom man ska ju ha samma på alla.. men innan jag kom så långt så bestämmde jag mig för att byta signatur igen, men denna gången för sista gången.. igår så satt jag och testade mig fram på ett papper och sedan blev jag nöjd med denna signaturen (bilden ovan) och bestämmde mig för att behålla denna. Jag scannade sedan bara in signaturen i datorn så att jag kan få samma på alla bilder. Så från och med nu är det denna signaturen som gäller.. för alltid! Så lite senare ikväll tänkte jag faktist att jag skulle ta och fixa det på alla mina bilder, dock ligger det en del jobb bakom det så får se hur pass långt jag hinner. Men vad tycker ni om min signatur? Själv tycker jag den är snygg och enkel jag blev nöjd iallafall.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback