LIGGER SOM BUBBLARE NR 9 IDAG


Alltid lika roligt att se när man ligger som bubblare, denna gången ligger jag som nr 9. Och det märks att folk brukar gå in och kolla där för jag har redan haft ganska många som har varit inne på min blogg, riktigt roligt. Jag hoppas ni gillar det ni ser och stannar kvar.

Som jag skrev i inlägget under detta så började jag skugga på min skiss igår och jag ska fortsätta med det nu tänkte jag innan jag börjar på projektets sista skiss. Annars idag ska jag bara röja undan lite för det ser som vanligt hemskt ut på mitt skrivbord/arbetsbord.. att jag aldrig lär mig att plock undan, haha!

Btw, ser att jag nästan har femtio som följer mig via bloglovin´super roligt måste jag säga! För någan dag sedan skrev jag detta också men den dagen tappade jag två lite tråkigt men hoppas de kommer tillbaka igen. Men nu har jag fått två nya så jag hoppas verkligen ni stannar. Glöm inte att jag sagt att vi få fira lite när jag når prick 50.


Ja jag märkte att du tappade 2, men jag följer din fortfarande!

Också kul att se att du är på bubblarlistan. :)

2012-01-22 // 14:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback