LITE NYTT PÅ MINA VÄGGAR

 


Förlåt för ingen uppdatering alls idag (tills nu då). Jag har fixat och donat i mitt rum hela dagen med att sätta upp massa saker på väggarna och så. Bla det ni ser på bilden har blivit uppsatt idag: Min sänglampa, Vit hylla och en av mina Kan Dee tavlor. Var meningen att jag skulle sätta upp min stora Kan Dee också men kunde inte riktigt bestämma mig vart jag ville ha den så de får bli en annan dag. jag har även satt upp den tavlan jag har gjort "Red Beauty" tänkte ta en bild på det imorgon. Bredvid den ska jag ha en annan tavla som jag också har gjort men har inte gjort den än.. haha! Tänkte jag kanske ska börja skissa på den snart?!

Frågestunden håller fortfarande på så det är bara till att fortsätta skicka in frågor i inlägget under detta.


Förlåt för sent svar, men hur är det me dig då?<3

2012-01-14 // 19:09:02

oxo I want one from Kandee too!

2012-01-14 // 19:32:06

Gud vilken snygg tavla!

2012-01-14 // 19:41:17

Fina bilder! :)

2012-01-15 // 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback