MAGNETIC WEEKPLANNER, 40x60 CM


Idag fick jag tag på denna.. jag glömmer alltid saker jag ska göra så måste alltid skriva ner det på små lappar men jag blir alltid av med lapparna så när jag fick syn på denna så var jag bara tvungen att ha den. Just nu står den bara lutad mot en väg på mitt skrivbord men senare ska den upp på väggen. Detta är en Magnetic Weekplanner (40x60 cm) som man kan skriva på med en speciell penna (Dry Wipe Marker) på och man kan även sätta fast lappar/anteckningar med magneter. Så tror detta kommer att bli hur bra som helt när den väl kommer upp på väggen.


» kiba

En sådan hade jag innan men nu har jag något annat. :)

2012-01-04 // 17:00:43
» li

Åh, var har du köpt den? Har letat efter en sån i månader!!

Your blog ruuuuuules!

2012-01-07 // 12:10:45
» Linea

Fan vad smart, var har du köpt den?? Jag har ett rullande arbetsschema, så det skulle vara väldigt skönt att ha en sån!

2012-01-08 // 18:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback