MIN FÖRSTA TAVLA - RED BEAUTY



Nu under morgonen så har jag scannat in min målning i datorn och sedan lagt upp slutresultatet här i bloggen så klicka på minityren i menyn om ni vill se den bättre. Sedan har jag satt in den i en tavla blev super nöjd dock är den sne som ni kanske kan se så kan såklart ändra det. Har även signerat tavlan (syns dock inte på bilden). Nu blir det dock lunch och efter lunchen blir det fixa till tavlan och sedan ska jag börja göra lite övningar i min nya teckningsbok hade jag tänkt.


» kiba

So fucking pretty! :D

Nice job.

2012-01-11 // 13:49:52
» Solin

Hej, är allt bra? :)

Kram♥

2012-01-11 // 15:43:38

Den är verkligen fin, sis! :)

2012-01-11 // 18:25:07

Hej gullet!

Skitbra jobbat. Älskar idén med den här tavlan och jag undrar bara ifall det är okej att jag gör en egen version utav den här? Kommer självklart länka till dig och säga att det var du som gjorde orginalet!

Kram, och kämpa på med ritningen. I den här takten kommer du bli riktigt bra inom en kort tid!

2012-01-12 // 00:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback