MIN STORA KAN DEE TAVLA - REMEDY


Detta är "min stora Kan Dee" tavla som jag kallar den. Tycker dock den är större i verkligheten än vad den ser ut på bild, men men.. Remedy heter den iallafall. Jag köpte denna och min andra Kan Dee tavla förra sommaren och jag bara älskar dom, helt underbara. Speciellt Remedy tavlan.. nu ska jag bara hitta ett bra ställe att ha den på.

Jag är färdig med projektet första skiss och den lär komma upp på bloggen lite senare.. så kika in då igen!


» Julia

nej men helluuu!

måste bara fråga dig en sak, älskar att läsa din blogg och följer dig såklart via bloglovin men en fråga jag har är vilket typsnitt du har i dina inlägg?! GRYMT SNYGGT!

2012-01-16 // 19:31:34

Den tavlan är jättesnygg. :D

2012-01-16 // 20:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback