NYTT MÅLARMATRIAL



Är helt slut, har varit över allt för att få tag på nytt målarmatrial och till slut lyckades jag. Längst upp till vänster hittar vi en låda med 6 olika Akryl fäger: Vit, gul, Orange, Grön, Blå och Svart där det finns 75 ml i varje tub. Under Akryl fägerna hittar vi massa delar i rosa som var från början en Bath Sponge som jag har klippt i bitar (ska klippas i ännu mindre bitar) som jag använder när jag målar bakgrund på bilder. Till höger om Bath Spongen hittar vi en Röd Akryl färg där det finns 100 ml i tuben.. hittade tillslut den röda färgen jag vill ha så blev över lycklig. Sist men inte minst så fick jag tag på nya penslar som ni hittar längst till höger på bilden, 15 olika penslar så hoppas dom är bra nu. Så det är vad jag har sysslat med hela dagen än så länge.. och nu tänkte jag fortsätta med min teckning/målning.


» Julia

UNDERBART!

känns alltid lika roligt att hitta nya saker man behöver :)

2012-01-09 // 16:25:14

vart köpte du grejerna, och kan du länka till affärernas hemsidor?:)

2012-01-09 // 20:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback