RED, BLUE, GREEN, YELLOW, ORANGE AND WHITE



Här är en bild på vad jag sysslade med igår.. målade nästan ingenting för hade lite ärrenden att göra och sen på kvällen var jag trött och då ville jag inte måla pga de eftersom jag inte vill göra nått jag sedan kommer ångra. Så de jag gjorde igår är de färgade strecken i hennes hår.. vet att de ser lite roligt ut nu men idag ska jag måla resten av håret så efter det ska det förhoppningsvis bli snyggt. Jag ska också fylla i lite mer färg i rosen och sedan får vi se vad jag mer gör.

Jag ska också skriva ut vilka vinnarna blev i min tävling där jag lottade ut tre teckningar:
Love Explosion By Lieeya, Trying och Different Kind Of Love.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback