STÄDA UNDAN OCH SNYGGA TILL

Det är verkligen kaos i mitt rum.. som vanligt! Så idag
ska jag städa och snygga till här inne.. det går knappt
att sitta vid skrivbordet/arbetsbordet för de ligger massa
saker överallt.. och det ligger både julklappar och
födelsedagspressenter som jag ska packa upp eller lägga
undan. Men efter det tänkte jag att jag skulle visa lite vad
jag fick i present igår och kanske till och med börja testa
lite av det.

Bjuder så länge från en härlig bild från WE IT här till höger,
riktigt snygg bild.. eller vad tycker ni?!

Som ni kanske också ser här på bloggen så har jag ändrat
lite små saker och snart ska jag även byta ut headern igen
för det är alltid kul men en ny header lite då och då!







» kiba

Snygg absolut! :D

Jag höll på att teckna igår så idag blir det en ny "learn to draw by me" video. :)



Åh, ville att du skulle veta att jag sub(premunerade)you på youtube!

2012-01-04 // 12:32:55

Vill du se mer bilder från samma konstnär - så klicka in dig på igorandandre.blogspot.com - det är han som har gjort bilden du visar i inlägget! :)

2012-01-07 // 17:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback