STEP BY STEP: BAKSIDAN AV EN TRÖJA

Här kommer den första Step By Step detta året plus det var länge sedan jag körde en sådan här.. måste skärpa mig och göra fler känner jag. Jag bläddrade igenom min teckningbok och fick syn på en övning där man skulle teckna veck i tröjor och så.. så tänkte det kan jag göra men de gick väl kanske inte riktigt så bra. För syns det att de ska vara baksidan av en tröja? Jag kan se de men det är för jag vet vad det ska föreställa.. så frågan är ju, ser ni vad det ska föreställa?!


(Jag tog bort de andra Step By Step för jag tänkte jag skulle fixa nya så var inte oroliga.. det kommer nya för de som la uppe så tecknar jag inte längre)



» Sahar

WOW! Det här blev ju huur bra som helst!

2012-01-11 // 18:44:45
» Emm

Riktigt snyggt. Det är så svårt med detaljer på kläder. Kram

2012-01-11 // 22:48:23

Till en början såg jag inte vad det var, men när jag läste att det var baksidan av en tröja syntes det finfint. Hade denna tröja suttit på en människa, så att man sett flera saker, då hade man garanterat sett var det varit för något.

BRA JOBBAT! Blir så peppad på att öva på att rita när jag ser dina bilder.

2012-01-12 // 10:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback