STEP BY STEP: ETT ÖRA


Här kommer en Step By Step på hur du tecknar ett öra. Det blev kanske inte världens bästa öra men man ser iallafall att de ska föreställa det hoppas jag. Man kan teckna öron på lite olika sätt och de beror ju också på hur personen har huvudet. Men detta sättet tycker jag är det allra smidigaste sättet och jag hoppas ni förstår på ett ungefär hur man gör, annars är det bara till att slänge iväg en kommentar och fråga.


nice! :)

2012-01-19 // 14:55:59
» emma

Tips på en konstblogg jag hitta som du kanske skulle gilla! :)



http://www.oursketchbook.com/

2012-01-19 // 17:23:28

Om du bara visste hur perfekt jag läste detta inlägg. Håller just på att ritar ett öra, men det blev så fult att det är pinsamt. Tack, nu vet jag i alla fall hur man kan göra så att det ser vettigt ut!

2012-01-19 // 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback