STEP BY STEP: LÄPPAR


Här kommer en Step By Step på hur jag tecknar läppar. Läppar är nog det jag tycker är allra roligast att göra plus jag har utvecklas en hel del om man kollar på mina teckningar för innan tecknade jag inte alls läppar så här men tycker verkligen jag har hittat mitt sätt och är nöjd med de. Ett litet tips är att fylla i läpparna med Svart Bläck eller med en tunn tuschpenna som jag valde att göra här för då sticker läpparna ut lite extra vilket jag tycker är snyggt.


» JK

behöver hjälp med just läppar! ska testa din metod :) tack.

2012-01-12 // 20:47:27
» Anna

Vart får man tag i såna pennor? :O

2012-01-12 // 20:49:05

Najjsiga läppar!!
Blev riktigt snyggt!!<3

2012-09-18 // 12:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback