STORBLOGGAREN OCH KONSTNÄREN KAN DEE



Alltså jag kan verkligen inte förstå detta.. hur mycket jag läser det om och om igen så känns det som jag drömmer. Inatt innan jag skulle sova så gick jag in på min blogg och ser att jag helt plötsligt har 20 som följer mig via bloglovin´och det första jag tänker är "Men någonting måste vara fel.. är detta min blogg?!". Så jag loggar in på min blogg för att kolla statistiken och det är 85 stycken som varit inne på min blogg och de har precis blivit en ny dag, hur är detta möjligt? Så min första tanke är att jag finns med någonstans på bloglovin´, men nej jag finns inte alls med som blubblar eller någonting. Så går jag in på blogg.se för att se om jag kanske finns på deras framsida.. nej inte det ihäller. Men gud vad konstigt, var kommer alla besökare ifrån om jag inte finns men någonstans?! Och då fick jag en känsla att jag skulle gå in på storbloggaren och konstnären Kan Dee´s blogg och där hamnar jag verkligen i chock tillstånd! Självaste Kan Dee har skrivit och tipsat om min blogg och detta är så sjukt stort för mig att det verkligen inte gör att förklara, för det är tack vare Kan Dee´s underbara teckningar och målningar jag ville lära mig att teckna. Tack vare henne så började jag kolla runt på tips och grunder för att börja teckna, jag startade min blogg där jag gick in med inställningen: Detta ska jag lyckas med, sedan kvittar det hur många som läser min blogg.

Min blogg har växt hela tiden, varje gång jag haft någon tävling eller så.. så har jag fått fler följare hela tiden men nu tack vare detta så har jag helt plötsligt fått elva (än så länge) nya som följer mig! Helt otroligt är detta. Och jag är så glad och tacksam att ni som läser min blogg verkligen tycker jag är duktig för att bara ha tecknat i tre månader. Jag hoppas verkligen alla nya följare stannar för att ni gillar min blogg och det jag gör, jag utvecklas hela tiden och förhoppningsvis till det bättre. Tack alla mina läsare för att ni stöttar mig i detta genom att följa min blogg och min utveckling i konstvärlden.

Vill du läsa vad Kan Dee skrev om min blogg, kika då in på hennes blogg här!


Gud vad roligt! Din blogg är verkligen inspirerande och bra, kul att så många hittar hit nu! :)

2012-01-07 // 10:52:44
» kiba

Gud vad kul, grattis! :D

Blir ju jätteglad för din skull.

2012-01-07 // 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback