TACK ALLA SOM BESÖKTE MIN BLOGG IGÅR


Igår hade jag som sagt sjukt många besökare tack vare att fina Kan Dee skrev om mig i sin blogg, det hela slutade med att 693 stycken besökte min blogg igår där hela 29 stycken la till mig på bloglovin´. Tack alla som tyckte om min blogg och jag hoppas verkligen ni stannar! Tack vare detta så hamnade jag idag som bubblare Nr 1 i konst kategorin, hur roligt som helst! Tidigare har jag legat 6:a två gånger och 7:a en gång och mitt mål var ju att någon dag hamna som nummer ett.

Idag ska jag fortsätta med min teckning, jag hoppas inte ni tycker det är tråkigt att jag bara bloggar om den just nu men jag är en person som vill avsluta det jag har börjat på innan man börjar på någonting nytt. Så därför blir det många inlägg om samma teckning och denna tar extra lång tid eftersom jag målar med akvarell. Idag tänkte jag även ta lite nya bilder till en ny header, är trött på den jag har nu och tycker det är kul om man bytar rätt ofta för det blir nästan som en helt ny blogg.

Btw, är det någon som vet varför räknaren på bloglovin´ är så seg? För det står att jag har 23 som följer min blogg när jag har 41 stycken.. lite störigt att den inte stämmer bara! Men men, jag vet iallafall att det är 41 stycken och inte 23.


» kiba

Det bara strömmar in läsare hos dig, och det strömmar fler tittare hos mig! :D

2012-01-08 // 14:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback