TÄNKER IDÉER MED MORGONDAGENS SKISS

Imorgon kör jag ju igång mitt lilla projekt "Sju skisser, Sju dagar", och jag sitter och funderar på lite idéer men kommer inte på någonting så där.. så vi får väl helt enkelt vänta och se vad det blir av det hela. det ska bli mycket spännande att göra den första skissen i min nya och första skissbok. Så glömm inte att kika in här på bloggen imorgon och en vecka framåt för att se hur mitt lilla projekt går. Imorgon kommer jag även att börja blogga som vanligt igen för nu i helgen har jag haft en del att göra men som sagt imorgon blir det som vanligt.


Bjuder på en härlig bild från We It


» Anna

Aha men vad najs! Då ska jag ta och kolla in det !



2012-01-16 // 03:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback