TECKNINGSKONSTENS GRUNDER


Sitter och kikar i min nya teckningsbok som jag bla fick i födelsedagspresent och herregud vad den verkligen verkar bra! Det finns verkligen allt med i den, som ni ser på bilden här ovan så börjar det med enklare saker och sedan blir det svårare och svårare ju längre in i boken man kommer. Här kommer jag verkligen lära mig massor för det står bra skrivit i boken hur man ska göra setg för steg. Förhoppningsvis kanske jag hinner börja skissa på någonting från boken redan imorgon?!
Boken heter: Teckningskonstens Grunder, En professionell guide för konstnärer av Barrington Barber.


» Malin

Jag har också en teckningsbok av Barrington Barber, men den heter "Konsten att teckna", håller med dig, dem är riktigt bra!

Hittade förresten hit via KanDee men när jag kom in på bloggen kände jag igen den! Visade sig att jag läst den tidigare :) - Du är jävligt duktig.

2012-01-07 // 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback