THIS IS THE RIGHT WAY


Har kommit lite längre på min teckning och är riktigt nöjd än så länge.. dock så har jag bara det jobbigaste och svåraste kvar mer eller mindre. Så de är bara till att hålla tummarna på att allt går som det ska/som jag vill. Tänkte jag skulle fixa lite med bakgrunden nu och sedan får jag jobba vidare med den imorgon. Vad tycker ni så här långt då?


(Ser ni förresten att jag ändrade på näsan och jag tycker de
blev tusen gånger snyggare, första näsan i profil)


Du är ju jätte duktig på att rita ju :)

2012-01-07 // 01:16:47

För att vara "ny" med ditt hobby, verkar du redan bemästra det relativt bra. Fortsätter du med samma ambition och glädje, kommer du göra jävliga framsteg redan efter ett år. Grattis, grattis! :D

2012-01-07 // 02:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback