UPDATE: MÅLAR OCH FIXAR FORTFARANDE


Sitter och målar och fixar med det sista nu och förhoppningsvis blir den färdig ikväll. Ska skugga lite till i ansiktet för det blev extremt blekt nu eftersom hon har knallrött hår och så kanske förbättra på bakgrunden lite också?! Hoppas ni kommer att gilla slutresultatet!

(Vet att håret ser rosa ut på bilden men inte i verkligheten)


» Saga

Den blir riktigt häfigt! Du är verkligen jätteduktig för att bara ha ritat i några månader :)

Läs gärna min blogg jag tecknar också, sagasdrawings.blogg.se :)

2012-01-09 // 19:01:39
» sahar

Det börjar bli klart nu ser jag! Får jag ge lite tips? Hmm..jag tror det skulle bli riktigt snygg med lite liite svart i håret längst ut bara för att markera det och göra det lite djupt om du vågar experimentera lite...Precis där det röda håret och blå bakgrunden möts, men inte mkt alls, tunt tunt bara..men jag tycker du gör det riktigt bra! Lycka till!



PS. Jag gjorde precis färdigt en akvarellporträtt om du intresserad =)



2012-01-09 // 20:37:25

Åh snyggt där!! :D

2012-01-10 // 01:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback