VAD SKA MÅLNINGEN HETA?..



Jag vet att bloggen kanske inte är den roligaste just nu?! Jag uppdaterar bara om min målning typ men det är den jag håller på att fixa med hela tiden så därför blir det så.. tråkigt jag vet. Ska bli bättre jag lovar! Imorgon ska det komma bättre och roligare inlägg och inte bara om min målning. Den börjar bli färdig iallafall har lite kvar att fixa med men nu är ju frågan vad ska målningen heta?
Ni har kanske något förslag?!

Idag ville jag få så mycket gjort men tyvärr blev det inte så har mer eller mindre bara suttit och målat hela dagen och inte hunnit med någonting annat.. var tar tiden vägen?! När målningen är färdig får jag ta tag i det jag inte hunnit nu när jag varit upptagen med den helt enkelt.


åh vad fint du ritar!! :)

2012-01-28 // 23:07:13

Kanske "hide the face with colors"...hehe, det var det enda jag kunde komma på, men du kanske har något bättre. :)

2012-01-29 // 09:57:59

herregud så vacker :)

2012-01-29 // 10:56:35

Den hade ju kunnat heta Color Splash som skrev i förra inlägget! Hade ju kunnat passa! :D

2012-01-29 // 12:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback