VARFÖR TECKNAR DU BARA ANSIKTEN?

Varför tecknar du bara ansikten? Vill du inte utveckas genom att teckna annat också?

Svar: Anledningen till att jag bara tecknar ansikten är för att det är de jag vill utveckas inom, jag älskar att tecka ansikten och det finns så mycket man kan göra. Dock håller jag på att försöka ändra mig lite och inte teckna samma hela tiden för det blir ju lite tråkigt men detta tar lite tid och jag får ju ursäkta mig lite genom att säga att jag bara har tecknat i fyra månader. Jag vill gärna teckna annat också men dock vill jag ha med ett ansikte men även lite annat på en teckning. Kanske i framtiden så ändrar jag mig och vill teckna annat också men just nu är jag nöjd med det jag gör och vill utveckas inom det.
En läsar fråga:
Varför tecknar du bara ansikten? Vill du inte utveckas genom att teckna annat också?

Svar: Anledningen till att jag bara tecknar ansikten är för att det är de jag vill utveckas inom, jag älskar att tecka ansikten och det finns så mycket man kan göra. Dock håller jag på att försöka ändra mig lite och inte teckna samma hela tiden för det blir ju lite tråkigt men detta tar lite tid och jag får ju ursäkta mig lite genom att säga att jag bara har tecknat i fyra månader. Jag vill gärna teckna annat också men dock vill jag ha med ett ansikte men även lite annat på en teckning. Kanske i framtiden så ändrar jag mig och vill teckna annat också men just nu är jag nöjd med det jag gör och vill utveckas inom det.




Det är en bra start att teckna ansikten, jag har tecknat längre än dig..a lot longer. :)

15 years now, men som jag säger, en bra start är att fortsätta med det man tecknar tills man vill gå till en högre/lite svårare nivå. ;)

2012-01-20 // 15:45:50

Åh, härlig blogg!

2012-01-20 // 21:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback