WHAT DO YOU WANT TO KNOW ABOUT LIEEYA?



Det är en del som har kommenterat att jag borde ha en frågestund snart och nu känner jag att det kanske är tid att ha en. Jag vill helst att frågorna ha med konst att göra eftersom det är de min blogg handlar om så får vi se om jag även svarar på lite andra frågor om det kommer. Frågestunden kommer att hålla på tills jag skriver STOP i detta inlägget så det är bara till att fråga på och skriva så många frågor du vill. / Lieeya

STOP


Hmm, frågor ang konst.



Vilken epok är din favorit? skulle du kunna lägga upp några bilder som exempel? Skulle vara kul att se :)



Om du inte får välja blyerts, vilket är ditt favorit sätt att skapa konst?



Har du provat på andra sätt, tex lera, keramik, med mera?



det var allt jag kunde hitta på för nu :)

Hoppas du blir nöjd med det och att du får en jättefin dag :)



Skicka gärna en kommentar i min blogg när du har svarat på frågorna så tittar jag gärna in :)



2012-01-14 // 11:38:45

Vill du jobba/utbilda dig till något inom konst?

Eller göra som jag, lära dig göra tatueringar? :)

2012-01-14 // 12:29:47

Hej Lieeya! Jag vill säga att jag ÄLSKAR din blogg och jag har faktiskt precis varit på C&L och köpt en stompf (tror det stavas så) så att jag kan öva på dina guider mer. Jag är 13 år och ÄLSKAR konst! Har du något tips som gör att jag kan bli bättre? Är lite nybörjare. :) Kram!

2012-01-14 // 14:44:06
» Alice

Ungefär hur lång tid tar det att göra en teckning för dig?

2012-01-14 // 15:13:21
» Elin

Måste säga att jag beundrar dig och hur du lyckats göra en sådan utveckling! Jag tycker själv mycket om att måla, men blir väldigt irriterad på att resultatet inte blir så bra som jag tänkt mig. Jag är inte dålig, och jag vet att jag skulle bli mycket bättre om jag övade mer. Har du något tips till mig?

2012-01-14 // 17:43:31
» Ellen

Hurudan musik brukar du lyssna på medan du tecknar? :)

2012-01-14 // 19:32:06

Gud! Jag älskar dina bilder! :D

Du är grymmt ducktig!!!!

Hur gammal var du när du började måla?

Hur ofta målar du?

Ritar du av personer eller ritar du bara utifrån dina egna tankar?

2012-01-14 // 19:58:35
» Moa

Var har du köpt din stompf? c: Kram

2012-01-14 // 20:04:06
» Malin

Vad köper du ditt material och vilken kvalitet är det av?



Hur mycket tid lägger du ner på din konst i veckan?



Hur får du din inspiration?

2012-01-15 // 07:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback