Har skaffat instagram: Lieeya

 
Nu har även jag skaffat instagram och anledningen till det är för att ni ska kunna följa mig lite bättre om dagarna. Nu när jag jobbar så pass mycket som jag gör så hinner jag inte blogga och har inget att blogga om ihäller eftersom jag inte hunnit göra någonting att visa upp så därför har jag skaffat instagram så ni kan följa mig om dagarna. På instagram kan ni följa mig lite mer privat då jag inte bara kommer lägga upp konstbilder utan jag kommer lägga upp vad jag gör och så. Så lägg nu till mig på instagram om du har det eller så skaffa det, Lieeya heter jag där. Om du har instagram får du gärna skriva vad du heter så jag kan lägga till dig! 


» Ellen

Vad kul! Jag ska följa dig :) Min inastagram är: adoufua ^^

Svar: Då ska jag lägga till dig :) Dock så funkar inte min instagram just nu men gör det så fort det funkar igen.
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-03 // 11:31:38

Vad kul att du har skaffat det. Jag kan inte skaffa det för jag har ingen iphone. Men jag vill ha en. :)

Svar: Vad synd.. men jag har lagt till i min meny att mina instagram bilder kommer upp där när jag uppdaterar så du kan ju endån hålla koll där via :)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-03 // 12:04:43

Följer dig. Min instagram är @emmli89

Svar: Vad roligt :) Nu följer jag dig också. Kram, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-05 // 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback