Inspiration Wall made by Lieeya


Inspiration Wall made by Lieeya.
-Klicka på bilden för att få den större-
 
Jag har länge tänkt att jag skulle göra en Inspiration wall med massa fina illustrationer och målningar från mina favorit illustratörer och konstnärer och idag har jag haft en ledig dag från jobbet så därför passade jag på att få detta gjort. Jag har ganska fullt på alla mina väggar förutom på väggen ovanför mitt arbetsbord och vad passar bättre än en inspirations vägg?! Det är ju där jag sitter och funderar och skapar mina illustrationer. Hela dagen har gått åt detta lilla projekt och jag är riktigt nöjd, nu får vi bara hoppas på att dom inte trillar ner.
 
På min inspirations vägg har jag illustrationer och målningar från följande:
Liselotte Watkins, Alicia Malesani, Fab Ciraolo, Robert Tirado, Elodie, Sunny Gu,
Minjae Lee Lee, Lindalovisa Fernqvist, Jessica Rae Sommer och Meo Watinee Paleebut.

Trackback