Kommer snart: Egen designade magneter


Förra veckan twittrade jag att jag hade en nyhet på gång och att jag förhoppningsvis skulle kunna berätta det på söndagen eller måndagen, tyvärr blev det lite försenat på grund av att jag har kämpat med att få en hyfsad bild. Till slut fick denna här ovan duga, man ser på ett ungefär hur den ser ut. För ett tag sen fick jag en idé om att göra egna magneter med mina tryck i, så jag testade lite fram och tillbaka och blev super nöjd med resultatet. Dessa lär man snart kunna köpa, funderar på att sälja dom i påsar med 6 stycken magneter i varje med olika tryck i dom och olika former & färger på magneterna. Förhoppningsvis dröjer det inte allt för länge! Så vad tycker ni om nyheten? 


Wow, riktigt coola. :D

2012-06-06 // 18:40:15

Grymt fiiin!!! ;D

Svar: Tack, vad roligt att höra! / Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-06-06 // 19:05:09
» Ellen

Snyggt! Bra och originell ide!! :)

2012-06-06 // 20:39:57

Gud så snyggt att ha på sitt kylskåp, super rolig & bra idé, det ser jag fram emot! :)

Svar: Vad roligt att du gillade idén :D / Kram, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-06-06 // 23:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback