Några timmars jobbande, nu väntar sängen

Har varit iväg några timmar och jobbat nu under kvällen, skulle bara kolla bloggen lite snabbt innan sängen väntar och då får jag syn på att jag har fått en ny kommentar av självaste "Avanna". Det är alltid roligt att få kommentarer men när man får från någon som själv är en jätte duktig illustratör så blir man lite extra glad. Jag läste att blogg.se har fått ett nytt vertyg men det är ingenting jag har märkt, har ni? Det kanske dyker upp imorgon eller nått? Nu väntar sängen iallafall imorgon väntar ett långt 10 timmars pass.. 


men va gullig du är och vad kul att du uppskattade kommentaren!



men du är verkligen jätteduktig, dina alster är läckra!

2012-06-16 // 14:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback