Not far away - it's a making progress

För ett par veckor sedan meddelade jag att jag skulle släppa egen designade vykort i min lilla shop här på bloggen. Sedan dess har det verkligen varit fram och tillbaka, jag har testat olika metoder hit och dit men inte blivit helt nöjd. Nu börjar det äntligen vända och jag tror jag har hittat det rätta sättet som gör mig nöjd, det är ju endån jag som ska stå för sakerna jag gör. På bilden här ovan ser ni massa tomma kort som inte fått något tryck än och så finns vykortet "One cup of tea" som jag tycker är himmla gulligt. Det jag ville säga med detta är att det borde max ta en vecka eller så innan man kan börja köpa mina egen designade vykort.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback