Nya Blogg.se

Om ni undrar varför det inte har hänt så mycket på bloggen så beror det på att jag har jobbat hela veckan och ska även jobba imorgon innan jag får tre dagars ledighet, det kommer bli mycket jobb nu under sommaren så tyvärr får bloggen ligga lite åt sidan. Så klart uppdaterar jag och jobbar på så fort jag får någon tid över!
 
Skulle bara logga in och kolla bloggen lite snabbt innan jag går och lägger mig och då ser jag att jag också har fått nya blogg.se och herregud vad det kommer att ta tid innan man vänjer sig, men det blir nog bra bara man kommer in i det. Jag ska bli bättre på att svara på era fina kommentarer nu också då man kan göra det smidigt via den nya funktionen. Vad tycker ni om nya blogg.se, bra eller dåligt?
 


» Julia

Jag tycker det är bra, men som sagt lite knepigt och jag laddade nyss upp min nya design och det var ett helvete att ens hitta till vart man kunde ladda upp headerbilden. Men tror det kommer bli AWESOME när man vänjer sig!

Svar: Ja jag har läst att det är andra koder nu när man ska göra designen vilket kan bli väldigt knepigt, dock kommer det ju ta ett tag innan jag kommer till det problemet eftersom jag precis har ändrat min design och så. Men förhoppningsvis vänjer man sig! Kram, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-06-21 // 00:10:39

Jag gillar den, ser mycket snyggare och bättre ut nu!

2012-06-22 // 00:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback