Tävling - Vinn tre kylskåpsmagneter från Lieeya

"The Fire Of The Army", "Reach For The Sky As Your Dreams Fly" och "Fashion For Passion".
 
Nu dröjer det inte länge förens jag släpper mina egen designade och gjorda magneter. Nu har du chans att vinna tre kylskåpsmagneter. Magneterna är 14 mm stora, anledningen till det är för jag själv inte tycker om magneter som är allt för stora och döljer det man vill sätta upp på kylskåpet. Man vill ju kunna se vad man har på kylskåpet och inte bara en massa stora magneter, förhoppningsvis kommer det senare att gå att köpa i flera storlekar. Man ser tydligt vad det är i magneterna och det ger kylskåpet en extra snygg touch.
 
FÖR ATT TÄVLA:
- Skriv att du är med och tävlar i en kommentar i detta inlägget.
(Glöm inte att skriva din mail så jag kan kontakta dig om du vinner)
 
FÖR STÖRRE CHANS ATT VINNA:
- Gilla detta inlägget på bloglovin´.
- Skriv ett inlägg i din blogg där du tipsar om min tävling, glöm inte att länka.
 
AVSLUTAS:
- Tävlingen avslutas den 6 Juli klockan 21:00.
- Vinnaren kommer sedan att meddelas via mail/i detta inlägget.

LYCKA TILL!  / Lieeya
 
TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Grattis till Stina som vann tävlingen,
du är kontaktad via mail. 


» Ellen

Jag vill jättegärna vara med! Jag har gillar på bloglovin ^^

Svar: Vad roligt att du vill vara med i tävlingen :D / Kram, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-06-29 // 12:56:15
» Stina

Jag är definitivt med och tävlar =) Detta kan man ju inte missa. Jättefina magneter!

Svar: Gud så roligt och tusen tack! :)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-06-30 // 11:59:23

Självklart kan jag vara med:) Jättefina!

Svar: Vad roligt, tack så mycket :D
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-06-30 // 14:01:31
» mary

Jag är med :D

2012-06-30 // 20:36:10

jag är gärna med! :D

Svar: Vad roligt ;) / Kram, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-01 // 11:02:38

Hej, allt väl? :)

Svar: Hej, jadå. Själv med? :) / Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-01 // 18:14:25
» Emmy

Jag är med! :D

2012-07-01 // 19:23:59

Jag är med. :D
Och jag har börjat följa din blogg igen, saknade den faktiskt!

Svar: Vad roligt. Visste inte att du hade slutat följa den, lite synd ju.. men roligt att du är tillbaka :)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-02 // 15:08:40

jag är gärna med och tävlar :)

2012-07-02 // 18:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback