Amazing Teacup


Förra veckan när jag var iväg en dag så köpte jag denna ur söta tekoppen, älskar verkligen den och det är typ världens bästa te mugg. Lite störigt att man bara köpte en men men.. anledningen till att jag visar den för jag älskar tekopparna på koppen, just love it.

Idag är jag helt seg och trött, jobbigt när man har sånna dagar men ska försöka skärpa mig nu och få någonting gjort denna dagen. Först ska jag göra färdig en sak jag inte kan berätta än men om ett par dagar lär ni få reda på vad och efter det ska jag förhoppningsvis börja på en sak..


» Julia

Nej nu tycker jag att du ska starta någon tävling igen som jag kan delta i, min tidigare teckning från dig skulle faktiskt vilja ha sällskap uppe på väggen, älskar att följa din utveckling :D

2012-03-08 // 15:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback