Blir så arg på mig själv ibland..


Asså jag är så klantig så det finns inte.. när jag skulle göra den andra ögat så sabbar jag hela och det går inte att fixa så den enda lösingen det fanns var att göra brillorna till solglasögon eller nått liknande så jag gjorde det i hopp om att rädda hela teckningen. Men gjorde jag verkligen det.. räddade teckningen? Jag kan inte bestämma mig asså, blev riktigt arg iallafall och har bestämmt mig för att låta den vara för idag. Imorgon får vi se om jag tycker bättre om den då. Åh, blir så arg på mig själv ibland!

(Tack alla som har ställt frågor till mig och min frågestund, super roligt! Det går fortfarande
att ställa frågor så fortsätt gärna att bomba mig med era frågor, -Klicka Här-)


Är du knäpp, eller? :D Den är ju jättesnygg (liknar Lady Gaga förresten)! Behåll, behåll, behåll! <3

2012-03-15 // 23:18:46

Tycker den var cool med brillorna;)

2012-03-16 // 08:38:16

förstår känslan! men jag gillar den, tycker du ska fortsätta ;)

2012-03-16 // 19:47:11
» Frida

Jag tycker det blev coolt! Fortsätt :D

2012-03-16 // 22:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback