Collides With Beauty


Collides With Beauty
40x40x1,5 cm, Akryl på duk.

Då har jag blivit färdig med min allra första canvas tavla, herregud vad jag har lagt ner många timmar på denna men det är helt klart värt det och jag måste säga att jag är riktigt nöjd med den dels för det är min första riktiga tavla som jag har lagt ner massa timmars arbete på och dels för att jag aldrig någonsin har målat på en canvas duk tidigare. I hope you like it

(Gilla gärna detta inlägget på Bloglovin´)


åh så fint!

2012-03-06 // 21:11:32

Den är väldigt snygg! :D

Hur mycket tar du för den!?

2012-03-06 // 21:13:04

hejsan, jag tänkte bara höra i fall du är intresserad av hur man hamnar på blogg.se's mest aktiva? :)

2012-03-07 // 19:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback