Inte mycket kvar nu


Sorry för dålig uppdatering igår men var helt inne i att måla och ville inte gå ifrån det, plus kanske inte så kul att alla uppdateringar hade blivit -jag målar fortfarande-. Men jag är iallafall nästan klar med målningen nu, har en sak kvar att göra så förhoppningsvis kommer den upp på bloggen ikväll. Ska försöka få tag på Canvas lack idag så jag kan lacka min tavla när den är helt färdig.


jätte häftigt. ÄR DET AKRYL DU ANVÄNDER?



Tänkte tipsa om en ny och häftig tävling!

Vinn ett valfritt smycke från glittersten.se

http://mohammedis.se/2012/march/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-glitte.html#comment

Hoppas du vill vara med, då gör du min dag också! ;)

2012-03-06 // 09:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback