Wonderful day


Underbart väder ute idag, blir på underbart humör då! Nu är det tid att komma igång med bloggen igen, eller vad säger ni?!! Igår målade jag färdigt det sista på min tavla, det kommer en bild på hur den blev lite senare idag. Så nu när jag är färdig med den kan jag fokusera på att göra färdigt min vogue teckning, på bilden här ovan ser ni två teckningar. Den som där är lite ifyllt i är bara en test för att jag ska se lite hur jag ska göra, så det är asså den jag jobbar med just nu för att sedan göra allt rätt på den till höger som jag bara har skissat upp. Så det är så dagen ser ut, sitta och jobba med min skiss/teckning.


Ser ut att bli jättesnyggt! :D

2012-03-28 // 12:10:55

Åh, det ser bra ut :)

2012-03-28 // 16:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback