Grafiska illustrationer

Här kan man beställa mina grafiska illustrationer som är gjorda i photoshop med hjälp av min wacom ritplatta. De grafiska illustrationerna kommer i begränsad upplaga som är signerade på 260 g glossy paper i mycket bra kvalité. Man kan välja mellan storlekarna A4 (21x30cm) och A3 (30x42 cm).
 
Priset på de grafiska illustrationerna är: A4 - 99 kroner. A3 - 199 kronerÄr du intresserad av att köpa en grafisk illustration skickar du bara ett mail till mig på: [email protected] där du berättar vilken illustration du är intresserad av att köpa samt din adress så jag kan skicka den med posten. Betalningen sker via direktbetalning till min bank och så fort jag sätt att pengarna är inne så skickar jag iväg din illustration.
 
Frakten kostar 29 kroner, oavsett storlek och antal illustrationer du vill beställa!
OBS!
Det ingår inte någon ram till de grafiska illustrationerna.
 
VÄLJ MELLAN:
 
// - A4-A3 / Reach for the sky...
4 // - A4-A3 / Guardian angel
 
1 // - A4-A3 / The fire of the army
2 // - A4-A3 / Passion for fashion

Trackback