Ibland räcker det inte med 24 timmar

Just nu har jag så sjukt mycket idéer jag vill genomföra och ordna men jag kommer liksom ingenstrans, vilket är sjukt tråkigt. Ibland önskar man bara att ett dygn hade mer än 24 timmar och att man aldrig hade blivit trött, tänkt så mycket mer man hade fått gjort. Men det är väl dags att trycka upp sig, vill man få någonting gjort så får man kämpa och se till att det händer. Måste börja skärpa mig med bloggen också, vet att jag är jätte dålig på att uppdatera ska försöka bättra mig.

Så detta inlägget blev egentligen riktat mot mig själv, att knuffa igång alla mina idéer jag vill genomföra och se till att göra det också. Eller vad tycker ni?! Vet förhoppnings lite mer om några timmar om jag har tid att syssla med det eller inte. Mer än så säger jag inte.. än.


Jag vet hur det är, jag har ju haft en dröm i ca 3-4 år..och nu är den sann. Att vara en känd youtubeanvändare låter kul, men det är inte lätt? För, när jag jobbar med musikvideos, så skriver jag manus, planerar vem som ska va med...och om jag ska va med, ja då lär jag jobba med det nästan varje dag. :)



Men jag tycker du kan ta din tid med dom ideérna du har. ;)

2012-05-04 // 08:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback