Lieeya - Målarvideo "summer feelings", del 2


Igår spelade jag in det sista till målarvideon del 2, hann tyvärr inte ladda upp den på bloggen men bättre sent än aldrig, så här ovanför hittar ni resten. I denna videon målar jag kläderna, skorna och parasollet i Photoshop och till min hjälp har jag min wacom ritplatta. Även till denna videon har jag använde mig av Debut Video Captures inbyggda skärminspelning. I hope you like it 


» Mia

Kan man inte se en video på när du ritar kroppen? :)

2012-05-14 // 15:52:03

Ganska cool teckning det blev! :D

2012-05-14 // 16:57:42

Till Mia: Jag spelade tyvärr inte in det men jag tänkte jag skulle spela in en video någon gång när man får se allting från första strecket till sista färgklicken :) / Kram, Lieeya

2012-05-14 // 18:36:07

Gud vad roligt att se, hoppas att du gör fler snart! Bra jobbat! / C

2012-05-14 // 18:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback