Live my life - nu jobbar vi vidare

Kom hem från jobb för en liten stund sedan, är helt död men går jag och lägger mig nu så kommer jag aldrig kunna sova ikväll vilket innebär att när klockan ringer vid halv fem imorgon lär jag aldrig orka. Så därför tänkte jag att det skulle passa perfekt att fortsätta spela in del två på illustrationen jag håller på med, så det tänker jag sysselsätta mig med. Inte nog med att jag är helt död så fryser jag som attans också, känner mig lite små sjuk.. verkligen inte vad jag behöver just nu.


» isa

Gillar stilen! Kul att du gör något eget, finns för många därute som bara gör som alla andra. Bättre att vara unik! Ha en bra söndag=) Vilket program jobbar du med?

2012-05-13 // 09:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback