Work in progress


Ni kanske har undrat vad jag har sysslat med de senaste tre dagarna? Jag fick ju hemlevererat min ritplatta i fredags förmiddag så hela den dagen gick det åt att försöka lära mig att rita, vilket var helt omöjligt till en början med men jag tyckte jag kom in i det fort och redan första dagen hade jag lyckas få fram ett ansikte och sedan har jag bara fortsatt att syssla med detta. Och jag kan ju redan säga att jag är helt fast, älskar det verkligen. Här ovanför ser ni en liten "Work In Progress" på den allra första illustrationen jag håller på att göra, detta är bara en liten del av den. Den kommer även att få lite färg innan den är helt färdig. Vad tycker ni?


UPDATE, 2 DAGAR SENARE:



Igår jobbade jag inte alls med min illustration som ni kanske förstår. Hoppas ni alla hade en trevlig valborg! Idag har jag suttit och lagt till färg i min illustration, riktigt roligt måste jag säga.  Har en del kvar att göra, så får se om jag hinner bli färdig idag annars borde jag bli det imorgon. Här ovanför ser ni en liten del av illustrationen (vill ju inte avslöja för mycket). Anledningen till att jag lägger in en ny "Work In Progress" i samma inlägg är för att ni ska se tydligare vad jag har gjort.


» isa

Är sugen på att skaffa ritplatta men har varken råd eller tid just nu....Vad kul att du har lärt dej så fort, gillar=)

2012-05-02 // 12:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback