Escape the cage

 
Escape the cage.
50x50x1,5 cm, Akryl på duk.
 
Denna målningen började jag på för flera månader sedan, ni kanske kommer ihåg det?! Sedan låg den bara för jag visste inte hur jag skulle fortsätta med den hade inga idéer eller någonting. För två veckor sedan bestämmde jag mig för att bara göra klart den, bara måla det som föll mig i saken ju då och det blev helt enkelt detta. Jag och målningen har inte kommit överens alls och jag hatade den i början men nu efter ett tag så börjar jag tycka om den mer och mer.. ibland är det så, man måste titta på den ett par gånger innan man kan bestämma sig för vad man tycker om den. I hope you like it 
 
(Gilla gärna detta inlägget på Bloglovin´)


» Linn

Det känns som att du börjar hitta din stil, jättefin, grafiskt och färgmässigt intressant.

Svar: Oh, tack så jätte mycket vad roligt att höra! / Kram, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-08-27 // 14:43:17

Mkt vacker tavla!

Svar: Tack så mycket ;)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-08-29 // 13:54:31
» angel

Fina!!

2012-10-16 // 15:39:57

wow! grymt målat!

2013-05-20 // 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback