Inspiration: Agnes-Cecile

 
Jag tänkte tipsa om ytterligare en riktigt grym konstnär. Hon heter Silvia Pelissero men i konstvärlden är hon känd under namnet Agnes-Cecile. Hon gör helt grymma akvarell/vattenfärg målningar som iallafall jag älskar, hon använder mycket färg vilket är ett stort plus enligt mig. Silvia har gått i art high school i Rom, efter det är hon självlärd. Vad tycker ni om hennes akvarell målningar?
 
För att se mer av hennes konst kan ni besöka hennes portfolio här: Agnes-Cecilie Portfolio
Hon driver även en liten shop där man kan köpa hennes konst: Agnes-Cecile Shop


» Ellen

Agnes-Cecile har alltid varit en av mina största inspirationskällor! Kul att du skriver om henne :)

Svar: Vad roligt att du också tycker om henne. Jag upptäckte henne för någon dag sedan och blev helt såld direkt :)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-12 // 09:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback