Nu är Guardian Angel uppe på väggen

Guardian Angel upphängd på väggen.

Har äntligen fått upp min senaste illustration på väggen och det blev riktigt snyggt, den passar perfekt där den hänger så kunde inte bli bättre. Innan jag skrev ut bilden så la jag till texten "I´ll be your guardian angel." på bilden och tyckte det blev en perfekt extra touch på det hela. Illustrationen finns att beställa under Beställ Konst - Grafiska Illustrationer och i A3 format kostar den 199 kr, så klicka hem den vetja.


Hej Lieeya :)

Resultatet blev riktigt snyggt :)
Jag har en fråga, fonten du har använt på tavlan guardian angel, vilken font är det? Jag har letat o letat men jag hittar den inte. Så istället för att sitta i en evighet till o leta så frågar jag istället :P Blir nog lättare så :P
Kram Beathe

2012-07-29 // 13:38:25
» angel

Mysigt!!

2012-10-16 // 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback