Nu börjar den snart se helt färdig ut

Work In Progress - Photoshop.
 
Idag är jag ledig från jobb så då passar jag på att fortsätta på min illustration. Har suttit och jobbat sedan klockan nio och nu börjar den snart se helt färdig ut. Denna gången gör jag någonting annorlunda, vill inte avslöja vad det är men jag är riktigt nöjd med det och tror faktist jag ska göra det fler gånger. Finns så mycket man kan göra.
 
Glöm inte att ni kan följa min på instagram @Lieeya där uppdaterar jag om allt möjligt. Har du inte instagram så kan du kolla i min meny där alla mina instagram bilder dyker upp.


Det ser ut att bli riktigt snyggt. :)

Svar: Tack, jag gillar den iallafall :)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-11 // 13:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback