Nyhet: Illustrationerna finns nu tillgängliga

Jag vill bara meddela er om att Guardian angel och Reach for the sky.. finns nu tillgängliga i min lilla shop. Klicka på Beställ Konst - Grafiska Illustrationer för att komma dit, där står hur du ska gå till väga för att beställa.
/ Lieeya


Vad kul! :)

Svar: Javisst är det ;)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-15 // 10:05:58

Oh, älskar guardian angel, mycket fin :D

Svar: Tusen tack vad roligt att höra ;)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-15 // 10:32:07

Hejsan, ser att du blir bättre och bättre. :)
Är du intresserad så har jag precis gjort den här bloggen och jag lägger upp mina teckningar och har även en kategori som heter ''Lär dig teckna'' har redan ett par inlägg där. Kanske finns nåt där som du har nytta av? :))

Svar: Hejsan, tack så mycket :)Okej jag ska kika in och kolla på din blogg, alla tips är ju bra och där finns kanske någonting jag kan ha nytta av. / Kram
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-17 // 21:49:55

Jag vet att jag har skrivit innan, men jag har skickat ett mail till dig. :)
Det är om din webshop!

Svar: då måste du ha skickat till fel mail adress för jag har tyvärr inte nått något mail från dig. Testa att skicka igen till: [email protected] / Kram
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-17 // 22:12:31

"Reach for the sky", väldigt bra gjort!

Gör du "albumcovers" också?

Mvh

Svar: Hej. Tack så jätte mycket vad roligt att höra. Jag har aldrig gjort något albumcovers innan men det skulle säkert gå att ordna om ni skulle vara intresserade av det.
Mvh, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-18 // 16:01:57

Bra, återkommer eventuellt om det blir aktuellt. Dina andra bilder är f.ö väldigt bra också!

Fortsatt trevlig vecka!

Ps. Du kan väl surfa in på vår FB och lyssna på våra låtar, om du vill..

Mvh


Svar: Okej, gör så. Tack så mycket!Tack detsamma och det ska jag göra. Mvh, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-19 // 08:50:56
» Sofia

Hej! Jag vet att jag följde dig när du precis öppnat din blogg, men slutade för någon anledning, väldigt dumt för nu ser jag vad jag har missat ;) Men pausen däremellan så märker jag nu skillnad på ditt arbete. Du har utvecklats sjukt mycket och du har en helt annan professionellt uttryck nu. Med andra ord så är du fortfarande GRYM ;)

Svar: Hej! Oh, vad gullig du är! Tusen tack för dom fina orden det betyder massor att höra. Ja jag har förhoppningsvis utvecklas en del på dessa 8 månaderna och kommer förhoppningsvis utvecklas en del till. Tack igen! Kram, Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-22 // 15:24:26
» Sindy

Azzå du är så himmla duktig ♥

Bara jag försöker måla nått ser det ut som en missbildad ko...

Svar: Åh, tusen tack vad snällt av dig :)
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-09-18 // 12:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback