Work in progress

 
Idag har jag haft en ledig jag från jobbet så då har jag passat på att jobba så mycket som möjligt med en illustration som jag började med för att tag sen och jag har verkligen kommit en bit idag, så därför tänkte jag bjuda på en liten work in progress bild här ovanför. Förhoppningsvis orkar och hinner jag jobba mer med denna på söndag då jag också är ledig från jobb. I hope you like it so far 


Hur bär du dig åt?! Den är sååååå snygg! :) <3

Svar: Oh, tack! :D
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-04 // 01:26:55

Jobbar du?
Jag trodde du hade sommarlov, jag har sommarlov iallafall men inte från musicvideos & bloggen. :)

Svar: Ja jag jobbar för fullt om dagarna så därför hinner jag inte blogga eller fixa med illustrationer, hade jag haft sommarlov hade det hänt mycket mer på bloggen. / Lieeya
LIEEYA ♥ ART MY WAY

2012-07-04 // 12:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback