Två år borta - Vad har hänt?

Oj.. den har nästan gått två år sen jag uppdaterade denna bloggen med någonting nytt! Känns inte som det var så länge sen men tiden bara springer iväg. Så var har hänt de senaste två åren? Ärligt talat nästan ingenting, tråkigt men sant. Tappade suget helt och kände att jag behövde ett uppehåll från allt. Men nu är det kanske hög tid att ta upp konsten igen, de senaste dagarna har jag känt ett enormt sug på att vara kreaktiv så i förrgår plockade jag fram en canvasduk och mina penslar. Det känndes så otroligt skönt och avkopplande, jag kunde bara försvinna in i min egna lilla värld och stänga ute allt annat. Jag hoppas verkligen att inspirationen fortsätter och att kreaktiviteten flödar mer än någonting, det skulle vara helt underbart.
 
 
Detta är tavlan jag har fukoserat på de senaste två dagarna.. Kan inte riktigt bestämma mig om den är färdig.
Kan ju tycka det är alldelses för mycket vitt i den och att det på så sätt blir för tråkigt? Samtidigt som jag kan
tycka den är väldigt enkelt och stilren med tre olika färger rakt igenom. Hm...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback